sommar och sol?

2010-07-08 @ 10:08:28
Ännu en vacker dag med stålande solsken. Och jag jobbar, hela dagen..
Jag vill sola och bada.. :(


Men idag ska jag och Jejje städa ut lilla lagret.... det blir väl ungefär lika kul som att hoppa och skvätta i vattnet.. typ, kanske inte men vi kommer iaf köpa glass så lite sommrigt blir det ju.


Dags att dra sig och fixelifixa sig lite, kanske hinner måla naglarna också om jag har tur dom ser förjävliga ut...

Sen hoppas jag på massa pussar från Tobben ikväll.


<3



Kommentarer

Postat av: sofia

Vad fin bloggen har blivit bbabe :)

2010-07-08 @ 18:40:39
URL: http://silverbage.blogg.se/

Postat av: emily

Taack sötis :)

2010-07-08 @ 20:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback