helgens helg.

2010-07-05 @ 10:07:14
Hej hopp här är man mega super duper trött efter en jobb/partaj/sol helg, men den har varit typ en av dom bästa!


Det här är den ända bilden som blev från fredagen, Tildan försöker öppna vinet med en nyckel. Men det gick faktiskt eftet ett tag. bra kväll där!

.

Lördagen blev det jobb för min del 10-15 men sen då jäklar!
Hem, duscha, äta, fixa och trixa och så trillade Tildan in och då hade ju jag tänkt att vi skulle fira hennes födelsedag igen för jag var ju inte med när hon fyllde år.
Så jag har köpt med mig två små presenter, jag älskar att ge folk saker!
Hon fick ett läppglans och en påse Puppy Fashion In My Pocket, jag tror hon blev ganska glad . :)
Efter paket öppning tog vi oss en öl och sminkade och klädde på oss och sen vandrade vi ut i värmen och långtlångt till högbrunn för lite poolparty med massa folk.


Tildan, Lisa, och Emma L.


HAHA förlåt men alla tre har så sjukt snygga miner så jag var bara tvungen ;)


Det spelades en hel del twister också! as kul!! även fast jag bara typ hamnade underst eller hade någons rumpa i fejjsan :P


Elshock-spel spelades också, läskigt!! pirrade i hela armen! sånt måste införskaffas!


Sara kom också dit :)
sen blev det mera alkoholish, twister,prat och mys.
sen gick jag och elias iväg för att möta min mycket fulla men väldigt söta Tobbis som varit på krogen "den längst bort" och härjat. han var sötaste i världen och hade plockat en blomma till mig. snutt.




Tobben och jag var lite för snygga för vårat eget bästa så vi tog vårat pick och pack och började vandringen hemåt. vi stannade och vilade lite på vägen sen köpte vi med oss en pizza hem för tobbe var ju såååååå hungrig så han skulle ju kunnat ätit hur många pizzor som hellst! sa han då..
vi kom hem, tobbe åt en bit och somnade. men jag la den i kylen så hade vi frukost också .

söndagen blev sol och bad på jogersö med Tobb, Lea, Lewis, Jimmy, Matte och David.
när dom släppt av oss hos tobb halv sov vi sen gjorde vi lite mat och sen somnade vi några timmar .
vid halv 10 typ vandrade vi hem till mig för att sova helt, tobbes säng är så liten så vi sover hos mig istället.. :P

en mycketmycket brao helg enligt mig!

nu ska jag upp och äta frukost och fixa mig lite inför ett glidarpass 12-15, najs.
fast sen ska jag nog träna och hem och städa för att vara lite duktig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback