Baby Doll.

2010-07-03 @ 17:31:48
Igår kväll blev det vallarna med massa folk. Det blev öl, kubbspel x 2, frisbee spel, massa prat och mys.

Men jag tror nog fan det bästa var på vägen till toan med Emma L då hon helt plötsligt säger:

"Jaha det var en grävskopa, jag trodde det var ett tält!" HAHAAAHA jag skrattade så jag nästan kissade på mig!! Det kommer nog vara mitt favorit citat tills någon slår det med något bättre, om det går att säga något roligare såklart. ihii


Nu sitter jag halv påklädd och halvt sminkad och väntar på att Tilda ska komma hit, vi skulle göra iordning oss tillsammans var tanken men nu är jag ju nästan klar jue.. så jag har tagit en pause och ska nog äta något för när vi är färdigfixade och förhoppningsvis lite sniggare ska vi fara iväg mot partaj och kanske ett pooldopp om man orkar släpa med sig bikini?? sånt märks!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback