India.

2010-07-22 @ 09:51:22

Igår var en massa braig dag som började med en båttur ut på sjön med Tobb och Alle, där vi låg och glassade i solen och hoppade i vattnet hela långa dagen. Wunderbart!

Väl hemma hos Herr Hamling blev det slappt på hög nivå och jag började sy igen ett megastort hål i hans braller.. Sen blev vi hungriga och kollade i lappen för pizzerian som han bor dörridörr med och vi hittade något vi ville ha. En Mega Super Stor Kebab Tallrik (OBS! Jätte stor !) hahaa ! Vi tog en sånn iaf och delade på, perfekt för två personer!

Sen gick vi hem till Linnineo och jimmy boy och pussades lite på Lewan innan vi alla vandrade ner mot hamnen men där var det ju såklart fullsmockat överallt så vihamnade på olearys istället men det var super mys också. om man bortser från dom fulla medelålderstanterna som skrattade kanske liiiiite för högt.....
Vi har det alltid bäst med er! puss på er sniggos!

Efter en nachotallrik (och det visade sig att tobbe satt och åt guccis utan att tänka på det och han gillade det!! så det ska vi äta mera av nu ;) . ) och några öjl bar det av hemmåt för våran del och det blev några avsnitt 2 & 1/2 men och massa mys innan vi somnade in.

Vaknade för en stund sen av att jag var helt dyngsur av svett för mitt rum är verkligen en ugn.. när solen går upp ligger den på fönstret hela tiden... jag dör!!! låt 18 dagar gå fort nu snälllaa!!
Nu är jag iaf nyduschade och jag duschade kalltkallt så nu mår jag primaskinka jappjapp!

ochochoch jag kom på igår ringde Ivan till mig och kom och lämnade sin skiva med indien bilder! Jag hade ju inte fått några av någon men nu har jag massooor!! :D taack igen Ivanoo!

Dags att dra på sig någon gammal trasa och vandra mot jobbet!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback