Remember.

2010-07-20 @ 22:30:16
Snart snart snart wiihuuu jag läntar så jag döööör!!
Jag har nu storstädat mitt rum så grannarna var nog överlyckliga att jag damsög hur länge som helst och vid den här tiden ;) Men det skiter jag fullständigt i för jag var verkligen i behov av att städa. Tror Tobben kommer bli glad i morgon om han kommer då för nu är det nästan kliniskt rent här inne så man skulle kunna äta från golvet ;) Jag är duktig jag!

Orka inte riktigt börja rensa massor ikväll för jag börjar bli lite trötter och känner att det snart är dags att krypa ner med min bok :)

Vi har verkligen tokjobbat idag! Vi kom på oss själva vid halv 5 att jäklar vad vi har jobbat på och inte snackat skit nästan något alls på hela dagen!! Helt stört för snacka skit är ju det som det brukar vara mest av :P haha Men vi var massa duktiga så i morgon får jag min belöning och är ledig men då ska jag springa ärenden på staon.. Ska tex byta bank så jag och Tobben har samma bank så blir det enklare med lånet och sånt skit :)

Men jag hoppas också på att få sola och bada i morgon för jag vill bli massamycketmera brunare! Är super avis på alla som kommer in och handlar på jobbet som är jätte bruna och har säkert semaster och kan sola hur mycket dom vill... jag vill också ha semester!! Men nästa vecka är jag ju ledig 2 dagar på raken iaf :P Då kanske jag kan sola om det är finigt väder ..

.

Jag kollade igenom min gamla bilddagbok för ett tag sen och hittade massvis med sniggsnigga kort!!
Här är lite godingar, njut! ;)




Mina alldeles för få kort från den oförglömmliga Indienresan.
Jag lånade en sugsystemkamera från skolan som var halvtrasig därsv få bilder..
Men jag är helt galtet kär i den sista bilden som är på min bästa Jennifer på stranden, fining!!


Lite snigga kort på jennifer från den tiden då man lekte fotograf i skolan.
Det var kul.


Jennifers allt utom ögat och munnen, dom är mina ;)


Mitt ägghead men jennifers ansikte.


Undervattensfoto lektion! Jag är det i svart helkroppsstrumpa och snorgröna string ;) ahhaha


Flenshunters! ;D


Thats rigth!!


Flenshunters spelning ;) hahaaa


Vi spenderade många kvällar i Emmas stuga för några år sedan!
Sorry Emman men den är het ;)


Lite blandade sniggingar. Fast mest på mig kanske :S



Det är kuligt att kolla på så gamla kort och tänka tillbaka, det känns som det var igår..
Men jag gillar dagen som den är också, älskade "den gamla goda tiden" men jag älskar nog nutiden mera! Jag är nöjd och belåten med mitt, alla mina fina flickor (där dennis räknas in ;) . ), min älskade Tobb, Mamma<3, att vi fått en lägenhet!!!!, mitt jobb och bara allt!! Jag är glad och lycklig helt enkelt :)

Nu ska jag byta ut datoren till bok och sen drömma drömmar om hur vi ska möblera och vad vi ska köpa för möbler .ihiiii


natti.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback