Hey bubbles, wanna smell the candy?

2010-07-16 @ 10:51:23
En liten berättelse om en resa till stockholm.
Neee inte direkt men iaf :P
Väl uppe i esto mötte jag upp min systeryster och vi vandrade och svettades på staon och shoppade lite och fikade ( det var då jag upptäkte mina macaroniiiiiis ) . efter några timmar hade Ickas slutat jobba och kom och mötte upp oss så shoppade vi vin och sa hejdå syster och vandrade hem till Ickas och det var jobbigt kan jag ju berätta.... Två väskor, system påse och gassande sol.. jag tror jag dog typ 3 gånger minst..

vi köpte oss en varsin sallad, tog en filt och vinet och satte oss på innergården och åt mat och myste. Det var massa mys trots grannen som helt plötligt började undra massor om det fanns några vatten grejer så han kunde vattna blommorna för dom höll på att dö ute på gården, han hade bara typ en sjal knuten runt höften och han stog en våning över oss och det blåste lite.. uuääck..

efter massa vin om mys så fixade vi oss lite och gick till gerdas för att partaja lite massa trevlans. sen blev det en taxi till donken och sen hem och sussa. en riktigt brao kväll!

Dagen efter studdsade jag upp för jag trodde klockan var massor men den var bara halv 9...  när ickas ocks¨vaknade gick vi och handlade frullis och gick till stranden och softade gärnet tills jag var alldeles för rastlös för att ligga kvar och mitt tåg var bara några timmar iväg och jag ville småshoppa lite mera.
Gick hem och packade ihop allt jag slängt ut överallt och vandrade ner på staon igen och handlade bara lite. några ringar och ett nagellack tilll mamma. mot tåget och fick ju gärna vänta i typ 2 timmar för det var signal fel vad nu det betyder.... men världens bästa ickas satt där och väntade med mig hela tiden , gulle! :)
Bra dagar med braiga du, tack!! och det gör vi snart om igen! :)

.

väl hemma möttes jag upp av världens bästa kille som jag trodde skulle hämta mig mjaa det skulle han väl också men kanske inte på det sättet jag trodde.. jag tänkte att han skulle komma med bilen men han hade cykel :P så gick vi massa långt fram och tillbaka och sen var det massa mys tills vi båda typ däckade av utmattninga..

.

Igårkväll var Salem Al Fakir på lotsen och det var grymt!
Innan lotsen satt jag, carro och emma på klockberget .

 


Plus att Carrro har gjort världens finaste tatto och den är ändå inte klar.





Salem Al Fakir var grym!!

nu är det dags att fixa mig och vandra mot jobbish och idag ska vi köpa glass för det är fredag kom vi på igår :P hehe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback