Badande Billyboy & Blixten McQueen.

2010-07-12 @ 09:16:43
Idag blev det ännu en underbar dag på stranden! Jag älskar det.'
Idag var det med Emma, Linda och Billy.
Det var så sjukt mycket varmare idag så man smällte bort efter 5 minuters stek
så jag och emma guppade ganska länge ut på sjön istället och guppade tillochmed ensam
men bara en liten stund för sen lbev jag rädd för hajarna som kommer när man är själv...

Billy var varm så vi gjorde en liten plaskdamm av blixten som han fick bada i men
det var nog lite  för kallt vatten för han gillade den inte så värstans.
söt Billy.





Efter en heldag på stranden blev det en glass i hamnen med Tilda och Malin.

OCHOCHOCH vi såg en skyllt vid lotsen att Salem Al Fakir kommer dit nästa torsdag
den 15 juli!! Vi måste dit!!



Nu ska jag fixa mig och sen jobbelijobbjobba lite granna men imorogn och på onsdag är jag ledig och då ska jag vara i estockholmo och mysa med bästa Ickas :) Hoppas den här dagen går fort för jag vill att det ska vara i morgon nuuuunununu

puss på alla snigga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback