Smultron.

2010-07-10 @ 20:28:09

Sol och bad med Fijuttis och Emmaemooo hela dagen lång blev det. under bart minst sagt!!

Härligt stek och massa guppande i vattnet på luftmadrass och den bästa ( som jag ska sno av emma så den blir min aldeles egna ;) hehe ) Blixten McQueen bilbåt!! älskar den.
Plus att jag testade mina nya simglasögon som hade varit jätte bra och roliga om det inte var för att vattnet var ju bara grönt och man såg typ en halvmeterframför sig.. men dom är snigga!

Det blev inte så mycket kort med min kamera som jag ville men här är lite iaf.


Jag med mina sniggsnigga brilla, det är grodor!!! :D


Jag och bästa Blixten McQueen!

 
Emma flyter runt på luftmadrassen när jag och fia stekte lite.


Fijutt och jag i brillan.


Emma och trasig kudde på luftmadrassen.. :(


Sen började det komma lite moln som såg ganska coola ut.


Himlen var jätte cool och sen började det ösregna en skvätt.

Snodde lite pics från Fian också ;)


Jag snyggar mig lite.......


Alla kort på mig blir bara bättre och bättre....


Spanar efter smultron!

Idag är det lördag, en av mina två lediga lördagar på hela sommaren..
Men jag är så trött så jag orkar inte göra något jobbigt så nu ska jag hoppa i mjukisbrallorna  och vandra mot Tobben som är mint lite trött som jag efter sin röjkväll i stockholm.
Vi tänkte bara hyra film och köpa fett och bara vara feta och lata, en toppen kväll enligt mig!

Parta på alla partyprissar!

Plus att jag vill skicka en slängkyss till Tilda för jag älskar dig och nästa gång vi ses ska vi bara ha kul och jag ska bara få dig att skratta hela tiden! :) puss ! <3

.

Och fia är välrdens sötaste som bara skriver söta saker på silverbage.blogg.se
kolla in den pang bruden!


fett dags puss!


Kommentarer

Postat av: sofia

mihiw, darling . det är ju inte mer än rätt <3

2010-07-11 @ 14:26:27
URL: http://silverbage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback