Sometimes, I wish I were my shadow.

2010-07-07 @ 22:22:24
Idag skrev jag och jessica till 118100 när vi jobbade och frågade var gränsen går för hur varmt det kan vara tillåtet att vara i en affär som arbetsplats och dom skrev tillbaka att det bör ligga runt 20-24 grader. Kul tänkte vi, vi hade ju bara 30 grader idag. Något måste göras snart, det är inte okej.

.


Jag skickade en puss till min bias och fick tillbaka en arg puss...
Han skulle pilla med bilen idag men allt hade tydligen skitit sig så han måste lämna in den och det skulle kosta massa tusen... :( jag är lessen när du är lessen, men förhoppningsvis kanske jag kan få dig på bättre humör <3


.


klockan bara tickar iväg.. Mamma kom och mötte mig när jag och jejje stängt butiken så far jag och mammsen iväg mot gummsbacken för att inhandla en grill. men icke, det fanns bara dom dära rangligaste kvar och dom är ju inget att ha.. Så vi åkte och handlade på Willys och så köpte vi med oss Rhodosmat hem, mmmmummsa!
 
Nu är jag mega mätt och jätte trött så jag ska krypa ner under täcket och läsa lite i min "Genom din ögon", som snart är slut... :( buhuu.. tur att jag har en annan going som ligger och väntar på mig. vad skulle jag annars göra dom här ensamma kvällarna när Tobben är hemma hos sig.. mer bra böcker till mig tack!





nattdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback