Solstråle.

2010-07-02 @ 10:59:53
Jag tycker inte att det är rättvist att det är så mycket fint väder när jag ändå bara jobbar hela tiden..
På söndag när jag är ledig så lovar jag att det kommer  var regn och tråk bara för att jag inte ska få njuta av solen och bli brun.. Jag vill faktiskt också!!'

nästa vecka jobbar jag precis som det här, hela veckan utom söndag..
Men efter det så kommmer jag börja vara ledig 2 dagar plus söndag men då lär väl vädret ha försämmrats men jag håller tummarna för bra väder för mig!

Idag ställde jag klockan på halv 9 för att hinna träna innnan jobbet, haha eller hur.. jag minns att jag znoosade några gånger men  jag stängde tydligen av larmet och vaknade kvart i 10.. dåligt..

nu ska jag kläda på mig och springa ner på stan och lensa systemet innan jag ska jobba hela långa dagen.

men först frukost!


 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback