Men i morgon är det Lördag.

2010-07-30 @ 23:00:55
Fredag?? Jag som trodde det var typ.. onsdag...? :S
Jag ligger visst lite efter i tiden nu igen...

Vaknade upp hos Hamling idag igen :) .. Kunde inte sova för mina axlar värkte tusan ur mig för sängen är så nedrans hård så som restan ev dagarna som jag sovit där nu på raken så har jag vaknat vid halv 8-8 tiden, plus några gånger till och från tidigare men då har jag lyckats somna om, vilket är tur för Tobben för då slipper han väckas av min väckarklocka.

Äta frullis, på med ett ansikte, kolla på dåliga program på tvn, gosa lite med sovandes Tobias och lite sånt sniggt blev det i några timmar efter som jag inte börja förens 11... jag kom till jobbet en halvtimme förtidigt så Emman och jag var lite snigga en stund innan jag bytte om och vi började jobba jobbet jobb.

En lång dag senare och BR-dörren låstes utifrån så väntade en mamma och en hund där på mig så jag fick sällis hem. Väl hemma hoppade jag in i duschen och mamman gick ner till hörnet och Rhodos för att inhandla godgod mat och hon kom även hem med en påse chips och en cola, mummsfillibabaa!!
Det kan man kalla fredagsmys!!

Till våran besvikelse gick det absolut ingenting på tv ikväll... visst  Apollo 13 är bra, om man känner för att gråta ögonen ur sig men det kände ju inte vi för så vi kollade på ett gammalt avsnitt av CSI som vi redan sett och sen pinade vi oss igenom ett Smallville avsnitt ( det programmet går ju verkligen bara utför!!!) och nu kände vi att det fick vara nog så jag ska nu krama min kudde för jag är massa tröttis och uttråkad och känner inte för något så  sova låter mest lockande . Och min säng lockar, min mjuka sköna säng!

Plus att jag ska jobba i morgon igen och direkt efter jobbet ska jag styra cykeln mot Bryngan för personalfest hemma hos Jessica och det kommer bli asabrasanajsiigt! wiihuu

.

Förresten så är det nu bara 10 dagar kvar! :D

.







Natti Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback