M is for Music.

2010-07-17 @ 09:26:17
Morsning korsning!! Sitter halvt vaken i soffan och väntar på att jag ska vakna till lite såjag kan äta frukost, när jag är så trött så går det liksom inte ner.. men jag åt en nektarin och några bigaråer, mummmmmsa!

Idag ska jag jobba med Emma, vi skulle haft tipspromenad idag men vi kom på det för någon dag sen så vi tar det efter sommaren istället. :)

Efter jobbish ska jag, Tobben, Emman och Koffa ha knytis! haha :D
Undra vad jag och Tobb ska knyta med oss?? hm hm hm.. något att tänka på under dagen :)


kvällen får vi väl se hur den blir och vad som händer men jag torr inte jag orkar med krogen.. För om det är fint väder i morgon vill jag faktiskt bada och sola, jag behöver bli mera brun! :D

ojoj kolla tiden!! måste rusa runt och sminka och äta annars hinner jag ej ..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback