Jag Glömde Kameran.

2010-07-10 @ 11:07:23
Hur ofta händer det? DummaDumma mig för det var massa snyggt jag skulle viljat fotat igår men jag har bilderna i huvudet i stället .

Men gårdagen spenderades iaf på jobbet, illa måendet gick över lite under dagen, sen kom en Emma lagom till stängning och så vandrade vi hem mot mig för lite mat och öl på balkongen.
När vi ätit och druckit lite vandrade vi ner mot tellus för att få oss en varsin goodiebag får make up store. goodiebag och goodiebag säger jag.. vi fick en penna och en nagelfil.. medans typ alla andra fickk små askar med massa ögonskuggar och massa fint.. elakt tycker jag..

vi blev sura för att vi bara fick bajs i våra påsar så vi gick hem till mig hämtade mer öl och vin och vandrade mot Michell där det var lite folk men där stannade vin inte så länge för sen bar det av tillbaka till tellus för dans och mingel tills klockan slog 2 och då hade jag tappat alla men hittat Carro så vi gick och satte oss i parken och drack konstig öl som hon hade i väskan och rökte och pratade och myste i flera timmar. det var väldigt ljust och nästan så solen var uppe när jag kom hem och parkerade mig i sängen sen minns jag inget mera. :)

Det var en väldigt bra kväll med trevligt folk och en full pojkvänn var som var och härjade i esto ringde mig typ hundra gånger bara för att berätta hur mycket han hatade stockholmare eller att han precis kissat eller han var tuff och plankade på tunnelbanan ;) haha men han är söt min lilla dampunge <3

Nu ska jag slava i köket lite och packa ner matsäck till mig och Emma för vi och fia ska om en halvtimme fara till stranden och sola och bada hela dagen lååång!


Carruw & Jag när vi partade hemma hos emma för ett tag sen.

puss ♥

Kommentarer

Postat av: sofia

Ni är söta :)

2010-07-10 @ 19:05:48
URL: http://silverbage.blogg.se/

Postat av: uwis

ooj... det där har jag inget minne av. illa!?

du är fin<3

2010-07-15 @ 09:56:25

Postat av: emily

meeeeeeh minns du inte bilden eller att vi satt i timmar och pratade???:P :S haha älska<3

2010-07-17 @ 08:57:17
URL: http://guldigspegel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback