Guess what...

2010-07-02 @ 00:59:24
jag har syndat...

Mamma och jag gick en runda på stan idag innan vi båda skulle jobba. ackackack säger jag bara..
jag är glad men plånboken är inte så glad.. och jag gissar på att Tobias inte kommer bli så glad när han ser allt heller...

Men nu ska jag inte handla mer! jag ska hålla mig borta från stan och bara gör saker för pengarna istället!
Jag vill tex gå på Eclips en gång till, åka till Ickas i esto och mysa, gå på Grönan, åka på kryssning med Tobb. och massamassa mera skoj och det kan jag ju inte om jag fortsätter handla som jag gör..
Jag ska ta ett krafttag och på riktigt skära ner på min extrema shopping..
Jag ska bli duktig och spara.
Jag ska!
Från och med nu!

Här är iaf lite bilder på min sista shoppingrunda, på ett tag.

 
En svart liten klänning som är mycket finare än på bilderna, min spegel är så smutsig så man ser inte helt att det är lite veckat både fram och bak.


Kommer inte hitta några nya gladiator sandaler i år så jag får limma och slita ut dom jag ha helt så istället hittade jag ett par svarta ballerina skor.

 
Jag och mitt stora jeansproblem. jag har många jeans, men alla är förstora.
Men jag hittade ett par fina som fanns kvar i min storlek på rean på MQ så nu har jag ett par som passar iaf!


.

Jag har verkligen världens bästa mamma.
När vi strosade runt på stan gick vi förbi Make Up Store och där i fönstret på ett rea bord låg en megafin sminkväska som bara ropade att den ville bli min så då sa jag såhär:

Jag: Åh mamma  titta vilken fiiiin, den borde ju du köpa till mig bara för att du tycker om mig så himmlarns mycket!
Mamma: HAHAHA jaa juste!

Vi gick och tittade på den och kollade vad den kostade och kollade på lite andra saker och så slängde jag in en sista kommentar innan vi gick utanför dörren.

Jag: Ah den skulle jag vilja ha iaf..

Sen står jag på jobbet och svettas och fixade lite och hör en glad mamma bakom min rygg som ropar :

"Eeeeemilyy" hon storler och vifftar med en stor påse i handen!

Jag skrek nästan till så glad blev jag! och överraskad!! bästa överraskningen på mycketmycket länge!
Jag har världens snällaste och bästaste mamma i hela världen. Jag älskar dig så mycket! ♥


 


Såhär ser den ut och äntligen får jag plats med solpudret! Haha jag låter som värsta sminkfantasten eller något men jag gillar igentligen inte smink men det är ju så sjukt irriterande när man alltid måste ha en liten påse brevid sminkväskan med solpudret i när man reser för att det inte får plats i sminkväskan, men nu så! tack vare bästa mamman som finns!

.

Kvällen har spenderats på balkongen med Tildan. Mycket mys och bra prat. Vi drack en varsin öl och ett varsit glas rosévin, jag har aldrig smakat det men det var hel ok. Inget jag skulle köpa för att dricka en hel flaska men ett glas eller två någon gång går nog ner.

Vi pratade om allt mellan himmel och jord och planerade vinkväll på lördag. Det  ska bli så kul! Jag längtar!

Nu är det dags att läsa lite om Wanda/Melanie sen ska jag somna in. Hade planerat en tidig morgon i morgon med lite träning innan jobbet men nu har ju klockan dragit iväg så jag vet inte riktigt om jag orkar.. Det märks.

Plus att jag är glad för Dennis min bästa vän är så himmlarns glad och söt! ♥

Nattinatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback