För hjärtat pumpar utan nitroglycerin.

2010-07-26 @ 10:20:05
Har inte haft någon lust/ork/ tid att uppdatera på några dagar..
Men nu ska jag ta nya tag med allt så då fick det bli en liten uppdateringa av
lite som varit och sånt sniggt.

lite bilder från när jag, Tobbe och Alle var på sjön.

 
Sovande Tobb. Chillande Alle.

 
Tobb <3

 
Tobb förbereder sig på att hoppa i vattnet, badkruka ;)


Han kastade i bollen så han var tvungen att hoppa i ;)






.

Igår blev det en flaska vin hos Linnea och jimmy med massa coolingar :)
Sen trotsade vi regnet och gick dom 100 meterna till tellus för dans och mingel ;)










 

 



 







najsigt när vi var hos paret B. men krogen är ju verkligen inte vad det brukade vara..
Jag är så trött på skiten plus att det regnade så man kunde ju inte vara ute om man inte tröck sig
mott väggen men det blev man också blöt.. Näe ingen brao kväll på krogen så jag
försvann hem tidigt och kollade på Kenny Starfighter i stället ! Han äger ju om någon! :D

.

Söndagen spenderades i soffan tills jag piggnat till då hoppade jag in i duschen och
vandrade mot Lealus för att sitta i hennes bil en sväng ut till Svalsta för att fira Billyboy
på namngivelsedagen! :) <3
Där bjöds det på fika i mängder och massa prat och skratt med dom bästa!

Lusen släppte av mig vid kosmos och jag beställde den störstaste kebabpizzan jag hittade
som mammma så snällt kom och betalade :P ihii..
Jag fick i mig lite mer än hälften sen höll jag på att dö av mätthet så jag gick och somnade
så fint in till 2 & 1/2 men. :)

.

Jag saknar Tobbe så jag blir helt galen!!:( Han har bara varit borta i 3 dagar men det känns som 3 veckor och jag vill ha tillbaka dig nuuu!! men förhoppningsvis kommer du ju hem i morgon! :D
När han väl har kommit hem ska vi bara ha det tokmys och bo hos honom i 2 veckor när hans pärs är i turkiet och lagom tills dom kommer hem får vi nyklarna till vårat eget som vi bara ska måla lite i sen flyttar vi !! :D  IDag är det exakt 2 veckor tills vi får nyklarna!! jag längtar massamestaste!! villhanunununuu!! hopppas tiden går sitt fortaste!

och hoppas Tobb kommer hem i morogn för jag saknar snart ihjäl mig..

Nu ska jag äta frullis och vandra mot jobbet och jobba i hela 3 timmar! glidarpasset blev visst mitt idag :P Men det är bra då kans jag städa mitt rum så inte Tobbe ser hur det ser ut... ojoj.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback