Estockholmo!

2010-07-13 @ 10:46:43

Idag är dagen D då jag äntligen ska fara iväg för hitta på skojs och bus i storstaden!

På dagen blir det mys med min systeryster som jag inte har träffat på hur länge som hellst, jag vet itne om lille Pontan skulle med och busa eller ej men det vore mys han är nog hur stor som helst nu..
Sen ska jag mysa med ickas och hitta på bus och skojs :)
Det kommer bli bäst, för det är du! :)


.


allt jag kan säga är iiiiiiiiiiiiiiihhh!!! :D <3

.


Jag hittade massa gamla bilder på lite olika ställen och några när jag hade varit u bulgan med mamma... ååh vad brun jag var...¨




storrökare och mörkhårig!


Har massa roliga bilder att ladda upp men min dator super segar sig och vill inte ladda upp bilder ... morr.


Går iväg osh städar lite på mitt rum istället och packar ihop mina stuffs för jag ska ju fara iväg om några timmar . jihuuuu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback