Du är hos mig igen.

2010-07-28 @ 20:38:00

Igår efter en heldag med shopping med mamma och emma, matshopping och lunch hos emma så gick jag till tåget för att möta upp en super trött men mycket glad och söt kille.

Vi vandrade hem hand i hand och pratade om allt och inget som hännt dom här dagarna som vi varit ifrån varandra :P haha typ 3 dagar...

Vi vängde förbi hos mig och hämtade lite stuffs och sen vandrade vi hem till hamling placet och lagade mat och åt det med jätte god cider till. jordgubb-kiwi, mummsfillibaba!
Sen öppnade vi vinflaskan och satt ute på innergården och myste och snackade skit för det var ju jätte skönt ute! Sen tog vi en dusch och la oss och myste och kollade på film tills vi kramades och somnade in. Det finns verkligen ingen bättre än du! <3


.


Jag tyckte ju lite synd om lilla Tobben som sovit i framsätet på en bil i några dagar och var stel och öm så idag var jag en snäll flickvän och lät honom sova ut och gick och köpte goda mackor och juice till oss .
När älsk vaknat och vi ätit frullis städade vi lägenheten och far iväg till Stockolm för att reka lite inför flytten. Vi var på Media Markt, IKEA, onoff, Rusta och Siba. Vi tog även en liten sväng på skärholmen men jag hittade inte det jag ville ha så från skärholmen blev det bara ett tvspel till tobben som han sitter och provar nu men han är lite suris för det är världens längsta förspelsgrunka hahaah..

På IKEA hittade vi massa bra och finiga saker som vi ska inhandla senare.

Det enda vi handlade idag var tapeter till sovrummet och ett hemmabiosystem ;) wiihuu det börjar verkligen kännas att det händer något!! Plus i morgon tänkte jag ta med mig lite kartonger hem så jag kan packa lite . Det är ju bara 12 dagar kvar nu!! :D

Dags att göra matlåda och äta lite naturgodis tror jag :)
Sen ska jag och Tobben bara mysa gärnet, vi har ju lite att ta igen från 3 förlorade dagar ;) mahaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback