Älskling!

2010-07-29 @ 21:29:23
Idag vill jag verkligen skryta om att jag har världens bästa pojkvän!! :D

Dagen börjar med att jag glömde matlådan hemma..
Sötnosen som vaknade precis när jag skulle gå skrev ett sms att han kunde komma med den till mig plus att han skulle ta med sig tamponger för lingonveckan startade lite oväntat och jag hade bytt väska...¨

Tobb kom till mitt jobb med maten men hade glömt dom små kompisarna hemma...
Då sa jag på skoj " jaha men då får du väl gå och köpa det till mig då ;) "
Och då gjorde han det! :D ochochoch han köpte rätt sort!! :D

När jag kommer hem fårn jobbet har han lagat mat och inte bara pyttipanna eller något sånnt äckel som han brukar göra till sig utan han gjorde ris och kycklingwook och han är bäst på att göra kyckling!! Idag var det väl kanske lite för starkt för min mun men det var gottigt ändå :) Plus att han hade köpt några öl och cider till oss som vi nu sitter och gottar med :)

Mamma jobbar kväll idag också så jag skulle gå ut med hunden och det gillar ju inte Tobben att göra men han följde med frivilligt och var glad och kramig hela vägen . helt otroligt ;)

Nu sitter han och spelar COD på xboxet och det pangar hitochdit, jag fattar inte hur han ser dom små jävlarna han ska skjuta??? jag har provat att sitta jätte nära tvn och tokstirra överallt men jag ser dom alltid försent!! Nejdu inget pangpang spel för mig, håller mig till mitt älskade Crash (som jag snart kommer kunna spela varje dag när jag och Tobben flyttat!!! iiih!! ) .

.

Har haft så störigt ont i rygger och axlarna hela dagen så det har inte varit lätt att jobba och lyfta saker...

Jag ska nu därför gå in i sovrummet och sätta mig i massagefåtöljen med min cider tills Tobben har spelat klart . :)

gos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback