mmmumms .

2010-01-30 @ 12:31:53

Massor av kul dom senaste dagarna med bara dom braiga .

i onsdags skulle jag och emma åka på roadtripp men det snöade ju så sjukligt mycket så vi struntade lite i det och åkte och storhandlade och lite annat smått och gott sen tog vi en liten lite shoppingrunda och  vi hälsade även på systembolaget och råkade inhandla lite vin . mot kvällen kom annalie över till emma och då blev det vin drickande, crash spelande, mat ätande, webcam lekande. vid 3 tiden efter kanske lite för mycket vin tog vi på oss massvis med kläder och gick ut och lekte i snön, emma gjorde sniggsnigga snea kullerbyttor (hur det nu stavas? ) . en mycket bra kväll med mycket prat och mys och skojs, vi gick och la oss vid 4 tiden men fnittrade och pratade nog till framåt 5 skulle jag tro .

torsdagsmorgonen när jag slog upp ögonen mådde jag lite illa men det gick över och jag gick upp och hade tråkigt tills emmas väckarklocka ringde och jag såg min chans att få upp dom två ur sängen och det gick . vi åt frulle och annalie traskade iväg till jobbet. jag och emma skulle köra linda till mvc men bilen var lite in snöad så vi skottade och skottade och skulle köra iväg men nej då fastnar vi på en isfläck och vi provade allt för att komma därifrån. vi la en pizzakartong underdäcket men den flög bara iväg när hjulet snurra.. så dennis fick komma och dra loss oss men då har ju såklart plogfan plogat igen hela jäkla infarten så då fick vi skotta där också.. efter mycket om och men så kom vi loss och vi han precis släppa av linda till hennes tid .

emma och jag festade loss på en varsin maxbox och sen hämtade vi linda och Tobben och satte kurs mot hälleforsnäs och lager 157. jag fick med mig en elvine jacka, en tjöja och strumpor. tobben shoppade på och köpte två par byxor, två tshirts, en tjocktröja, strumpor och bodybutter. han är duktig min fina .
när vi var klara åkte vi halvvägs när vi i baksätet kom på att min mobil låg kvar i shoppingvagnen ..... underbart, så vi fick åka tillbaka men som tur va hade hon i kassan hört min mobilringa och lagt den i kassan så jag fick tillbaka den .

efter att jag och tobben gjort god mat och provat våra nya kläder åkte vi till linnea och jimmy och hämtade deras gamla men min nya tv . underbart med en stor tv på rummet . tobben och också glad för nu kan han spela xbox och se vad han gör hos mig med ;) . klagarn . vi hyrde en film för att inviga den och den är massa bra .

igår fick jag och mamma för oss att åka till noppan och shoppa lite så tobbe körde oss till tåget men det var inställt och tobbe skulle ha bilen . men som tur va emma hemma och bor precis vid tågstationen så vi tog hennes bil och kom iväg. jag och mamma brukar alltid vara duktiga och komma hem med 20 påsar var men igår kam vi hem med en gemensam påse och allt vi handlat var en mössa till mig, öronmuffisar till henne och några monkibollar . skumt tänkte vi .

väl hemma slängde jag i mig mat så körde mamma mig till Emma och Tilda där vi gjorde oss snigga för halvskum föris och sen tellus . när vi kände oss klara kom mamma och hämta oss så hämtade vi Fia och Annalie och åkte till föris sen hämtade Dennis oss och körde oss till Tellus däär vi dansade och dansade och dansade . mycket bra kväll . när jag kom hem åt jag riskakor och kollade på american dad .

nu väntar jag på att Tilda ska komma så ska vi leta upp lite grejer och ta till hennes nya lägenhet .
sen kommer Tobias och så ska vi spela crash och mysa .

nu ska jag nog ta en dusch jag har ungefär ett ton hårspray i mitt hår .



Jag och Tilda .emma och annalie .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback