Hjälp ?

2010-01-27 @ 10:28:08

Det här med att ändra på utseendet på bloggen var inte direkt det enklaste jag gjort, faktiskt så förstår jag inte ett smack . . Kan inte ens få dit den där profilbilden, om någon skulle läsa det här och vet hur man ändrar på saker och sånt så får ni görna hjälpa mig . .

Jag fick jobbet som jag sökte!! visst det är bara en timvikarie tjänst i hemtjänsten kanske inte det finaste jobbet men det är något iallafall . jag är nöjd och glad för nu kan jag äntligen börja spara pengar och snart kan jag pka och hälsa på min Sofie som fick för sig att flytta till frankrike . .

Jag har lite bråttom nu som alltid, jag ska åka och handla med Emma sen tänkte vi åka på en shopping roadtripp någonstan, norrpan kanske? och senare i veckan ska nog jag och Tobben åka till lager 157 det är mys .

bäst jag springer Emma kommer snart och hämtar mig .



Jag och emma .v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback