här kom den!

2010-01-26 @ 11:33:10

Jag är en sånn som hela tiden har gått och sagt att " jag ska minsann aldrig skaffa en blogg!" , men ack ack nu sitter jag ändå här och skriver mitt första inlägg .

ibland är det skönt att skriva av sig lite om man har mycket i huvudet eller som jag ibland vill skriva upp saker som hänt, saker som gjorts eller sagt så man inte glömmer bort, jag är väldigt duktig på att glömma. . ex. så satt jag igår och kollade i min almenacka och där i är det nu flera veckor som står tomma och jag tänkte vad gjorde jag då? men jag kan inte komma på . jag tycker det är ganska jobbigt att inte komma ihåg. . förut brukade jag skriva små anteckningar lite här och där men då kommer jag inte ihåg var jag skrev . Men förhoppningsvis kommer jag ihåg att skriva lite här . 

mitt blogg namn var väl kanske inte det jag hoppats på men jag skrev många olika jag ville ha men alla var tydligen upptagna så tittade jag upp från datorskärmen och såg min stora fina guldiga spegel på väggen och sen kunde jag bara komma på guldigspegel . namnet kanske inte är finast men min spegel är .

jag har igentligen absolut inte tid med det här . jag måste ta mig upp ur sängen, duscha, fixa, äta, plocka lite och gå ut en promenad med hunden . gärna allt innan kl halv 2 . om jag känner mig själv kommer jag troligtvis fasta både vid tvn och minst två gånger till vid datorn . men jag måste verkligen om en liten liten stund, jag ska på arbetsintervju och träffa en gammal vän som jag inte träffat på säkert ett halvår . 

men mest av allt längtar jag till ikväll, då kommer den finaste människan som finns .

Tobias , han den med stort D . han är min den där som det inte finns ord för att förklara hur jag känner för honom . han är den bästa jag har , han är mitt hjärta och mitt allt . puss på han!!

nej nu är tiden inne, nu ska jag upp och frysa, kan ju säga att jag skulle mer än gärna ligga kvar under mitt duntäcke med min vovve i min stooorastora säng och med datoren och bara mysa . men nejnej ut i kylan bara, gå och pladdra in sig på ett jobb och mysa med min Anna och senare mys med Tobben .

mmmhej! ♥

guldigspegel .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback