you can never say never .

2010-02-23 @ 12:44:41
ojoj nu va det länge sen man var inne och kladdade lite onödigt och jag har igentligen inte tid nu heller så jag har satt ihop bild kollage typ ? på massa kul som gjorts nyligen och lite gammalt bara för skojs skull :) och lite på bara mina bästa och snyggaste vännor som jag älskar :)



en kväll vet jag inte vad vi gjorde riktigt ? men någongång hände vi dennis halsband i allas våra piercingar, snyggigt va? :)



lite blandade skojs :)



på alla hjärtansdag kom dennis hem till tilda klädd i rött från topp till tå och gav oss rosor söt som han är :)
sen har vi min bästaste pojkvän som la en söt lapp vid sängen när jag sov och bara är välrdens mys och bästa och jag älskar dig mest mest mest av allt!!



en typisk fredag kväll, dennis kommer till carro i kläderna som han hade när han var typ 15? som han hittat i en påse :P han har även mitt gamla mobilskal med bild på mig och therese. och tilda byggde korthus med bank kort och andra kort :)



jag jag jag o jag . man måste ju ibland .



as bra kväll med början hos min fina matilda i estockholmo och vidare till marie för att fira henne och lelle och sen vidare till världens skumaste svart klubb där jag och aggan röjde rumpan av oss och dansade om alla popare så sjukt mycket ;) bra kväll med hemkomst vid 6 tiden , det är så det ska va ! :D



en av alla as snygga kvällar med mina snyggisar Emma och Tilda . v



vintern var mysig dom första två veckorna men nu efter månader av snö så vill jag inget annat än att ha sommar och sol!! ge mig snart snälla!




ut i snön och mot jobb.

tänk att man kan älska en person så mycket, puss på min fina Tobbs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback