is she really going out with him?

2010-02-11 @ 10:20:06

Det finns verkligen helt sjuka killar som verkligen är helt totalt dumma i huvet och jag fattar inte dom där tjejerna blev tillsammans med dom från första början? men tur är väl det att dom blev det annars hade ju inte det braiga tv programet funnits . ihiii jag gillar det skarpt och nu börjar det om bara någon minut!


partajsingen förra lördagen var kanoners! bara massa bra folk, vin, mys och massamassamassa dans ! tellus var riktigt kul med schlager grejer på scenen och vi höll ut på dansgolvet ända till sista låten . massa kul med mina finaste tjejsor . <3


emma och jag vandrade ifrån krogen och det var helt smockat med folk på hela storgatan. vi gick och träffade Tobbe, alex, amy och linus på kebabhouse och vips så satt man i en taxi påväg mot ingenstans (tystberga) .
jag och tobbe hoppade ur taxin när den precis kört av motorvägen för alla andra skulle åt fel håll så vi fick gå resten av vägen.. och det är långt! men vi var ju iallafall fulla och glada och gick och pratade om allt och inget så det gick ganska fort. vi kom hem till det kalla huset och jag myste ner mig under täcket medans tobben spelade lite tv spel innan han kom och myste .


vi vaknade vi 2-3 på söndagen och gjorde potatiskroketter och låg i soffan hela dagen och bara myste.
det är bara massa mys med min fina Tobbis tycker jag . :)

nu har jag jobbat måndag, tisdag och onsdag men äntligen är jag ledig och jag är ledig ända tills på måndag! underbart!

Idag är en stor dag för idag fyller troligen världens bästa Sofia Johansson 21 år! :D
jag har planerat lite och jag brukade typ bo hos henne förut och jag har fortfarande kvar nyckeln hem tiill henne så jag tänkte åka och köpa blommor och ställa in i hennes lägenhet . o ikväll ska vi gå till ot och fira henne tyvär är jag och Tobbe fattiga och har inte råd att äta men vi kommer dit efter och skålar med en ölish .

jag vill att klockan ska gå för jag beställde en ring och några örhängen från asos i veckan och dom skulle komma idag och jag vill bara ha min ring nu!! den är så finig . .

nenu ska jag kolla klart på mitt program och äta frullis och om ett litet tag väcka Tobben.

födelsedagspuss på Fian!






elin, pontus, therese o jag

jag,tilda o therese <3

emma

people

emma och jag

fia
Grattis min fina Fia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback