I feel just like a bird, though i am just a nerd .

2010-02-04 @ 11:28:51
jobba jobba.. det är ett helt okej jobb jag vet inte riktigt varför det pirrar obehagligt i min mage bara jag tänker på att inskolningsdagarna snart är slut och jag ska klara mig själv. 3 inskolningsdagar känns alldeles för lite just nu, jag skulle vilja ha en hel vecka . men det går nog bra jag måste nog bara klara av min första egna dag så känns det nog bättre sen .


idag ska jag ha min första kvällsinskolning men innan ska jag hem till Tildafis och vi ska planera inflyttningsfest till lördag .  hon flyttade till en ny lägenhet i veckan så vi tänkte ha partaj nu på lördag och det ska bli kulkul . :)


jag har en liten obehaglig kännsla i min mage som just nu gör så att jag inte kan äta, mitt hjärta slår jätte hårt och jag både fryser och svettas samtidigt. jag vet itne riktigt hur jag ska få bort den . det är bara så jobbigt, förhoppningsvis försvinner den snart annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra..


jag vill också flytta och nu när jag har ganska mycket jobb framför mig känns det helt rätt i magen när jag tänker på om jag skulle kunna klara egen hyra och allt så nu är jag på jakt efter en mysig 2a eller 3a, men det är ju så sjukligt svårt att få en lägenhet i nypan.. Det bästa med om jag skulle hitta en lägenhet är att min fina Tobbe skulle flytta med mig och det skulle vara våran lägenhet och vi skulle starta vårat eget liv på riktigt bara han och jag. jag längtar .♥


och på tal om lingon så har mitt bankkort gått sönder, jag skulle betala en mössa när jag och mamma var i norrpan och först hittade jag inte kortet alls sen såg jag i botten på plånkan ett kort i tre delar. hur gick det till liksom? det låg brevid mitt id men det var ju helt. sjukt skumt och mamma trodde jag drev med henne när jag sa att det var sönder tills jag plockade upp 3 bitar och pusslade ihop dom.. så sjukt irriterande nu måste jag beställa ett nytt och jag villl ha ett kort på kortet men jag kan inte bestämma mig för vilket.. jobbigt för mig men nu måste jag fixa mig så jag och tildan hinner planera lite . :)




trasigt kort.min fina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback