crash bandicoot .

2010-02-01 @ 21:52:27

Igår köpte jag och Tobben ett nytt crash spel, eller han köpte men jag gillar mest så jag tycker att man säger att vi köpte . vi köpte ett för ett tag sen men det har vi klarat allt på men nu har vi ett nytt som vi nu har kommit till en bana som vi inte fattar hur man ska komma vidare . men vi kommer väl på det . . .

Idag var min första dag på mitt nya jobb och jag är helt slut i korppen och ögonen och huvudet .
Imorgon vlir det samma sak samma tid och jag ska upp halv 6 så nu ska jag och Tobbe krypa ner i sängen och mysa till en film tills jag somnar . natti nu .

Jag kan inte komma på något bättre än att bara vara din .




 puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback