Pics.

2010-12-27 @ 21:41:32

Hittade min kamera som jag fullständigt glömt bort??
Hur gick det till??

Lite gott och blandat kommer det här iaf.

 
Gamla bilder på lille Bus när hon vara jätte liten mirremjau.




En partakväll som jag inte minns sisådär massa av, så det var nog en bra en! ;)
Min bästa Sofis och hennes Brink .




Halloween partyt hos Tildan & Therese :)



Morgon mys med goseBus.


Lite nya bilder hittade jag ju med från juldagen med mina snyggaste bruds :)


Elin och Pernilla med sina fina julklappar!


Söt paggis!!


Älskade Fijuttis.


Pussis.

 

 
Mina bästasteste :)


Enda bilder på Carruw... inte suddig alls!!


Jag lekte med Fias brillor! ;)

asbästa juldagen där jag tyvärr glömde kameran i jackan restan av röjkvällen hos sara men sjukt nice som sagt :)


Kommentarer

Postat av: Maria

Hej!Spelar du Sims?Jag har startat en sims blogg där jag hjälper er läsare med ting! Kika gärna in, länka i din blogg om du vill!

2010-12-27 @ 21:58:39
URL: http://mariassimshjalp.blogg.se/

Postat av: . Pjumas . ♥

Söt katt :)

2010-12-29 @ 18:03:40
URL: http://pjumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback