Look what i can do with my feet!

2010-12-30 @ 10:05:30

Ojoj vad shockade jag blev när jag loggade in och helt plötsligt hade det trillat in 19 komentarer??!! det brukar ju nästan inte ens vara en :P men GLAD blev jag!! :D

.

gårdagen spenderades lite för länge med alla leksaker .. nej men det är kul :)
Emma och jag lekte med en ny leksak som är typ som en spindel fast en dödskalle och på fötterna är det som gegg?? haha bra förklarat?? ;P Men man slänger han på typ ett fönster och så klättrar han ner :)

kommer inte ihåg vad han hette dock;S men det kan jag ta reda på snart när jag börjar jobba :)

Idag är min sista dag med alla leksaker... enligt schemat iaf sen får jag väl vara lite elak och hoppas dom andra blir sjuka så jag får hoppa inte lite då och då ;)

Men jag var ju super duktig och sökte jobba på Indiska och gick in och presenterade mig och allt sånt och dom var jätte positiva och så så jag hoppas verkligen jag får det jobbet i stället så jag slipper hemtjänsten för det är ju sååå kallt ute!

.


Igår när jag kom hem och älskling hade lagat gudomligaste maten så loggade jag in på bubbelroom igen och bläddrade igenom alla klänningar en gång till och jag lägger alltid allt jag vill ha i korgen bara för att se sen vad jag faktiskti mest vill ha och jag fastnade för en asfin WESC tröja och typ 5 sisters point klänningar..

Sisters point ät verkligen bäst på fina klänningar har min älskade blommiga som jag köpte i sommras.


Haha ursäkta bilden men till min ursäkt så var det på midsommar påväg hem från krogen ;)

jag hittade en till som jag skickade efter igår men jag kan inte bestämma mig för om jag älskar den eller om det är ful... jag måste prova den först och känna och klämma lite tror jag.. '



Den är ju jätte fin. eller häftig iaf. eller jag vet inte.. kan inte bestämma mig!!

Idag jobbar jag iaf bara kortispass så efter det måste jag springa runt på stan och köpa det där sista jäätte nödvändiga inför morgondagen .

Typ sånt som glitterspray (jagvet man hade det när man var typ 10? mendet är tradition och man får inte bbryta traditioner!! ), lösnaglar kanske? har inte bestämt mig.., strumpbyxor, något onödigt ;) och så ska jag nog se om jag hittar någon annan finig nyårsklänning eller dylikt ifall det jag inte beställt hinner komma itid..
Men jag hopppashoppashoppas!

Men nehej nu vart det sådär igen.. hur kommer det sig att klockan alltid bara springer iväg!
Och varför är jag alltid sugen på julmust? klockan är liksom 10. mumms.


Kommentarer

Postat av: Anna

SV; Men det blir nog mysigt väl? :D Jag ska förhoppningsvis spendera nyår med min pojkvän :D

2010-12-30 @ 11:32:35
URL: http://annahilpinens.blogg.se/

Postat av: henna

sv: shit vad billigt :D jag måste och kolla! :D

denna klänning var också snygg ;)

2010-12-30 @ 11:51:47
URL: http://hennalampinen.blogg.se/

Postat av: Anonym

SV; True story! Och sister points klänning är inte sådär fasligt dyra heller ;)

2010-12-30 @ 15:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback