Kalopps.

2010-12-09 @ 20:37:47

Färdig jobbad och mätt i magen!
Gjordes väl inte direkt sådär massor utav mig på jobbet mer än att typ tömma en halv vagn med leksaker och stå i kassan och äta skumtomtar. jag gillar sånna dagar !

Jag fick ett medelande av mamma också då hon sa att hon gjort kalopps!!!!
Finns det någe bättre än kalopps??? NEJ skulle inte trp det!
Jag kan äta hur mycket som hellst och trots att jag är mätt nu så vattnas det i munnen av att bara tänka på smaken.. Plus att mamma är ju typ världsbäst på att göra kalopps. ojoj..
Ringde tobben påvägen hem från jobbet så han kom också över och åt.

och inte bara att vi fick mat. Jag fick även matlåda tills i morgon, tobbe ville inte ha???? sjukt...
jag fick också all kalopps som fanns kvar!!
Mamma är störd och säger att hon inte ens gillar kalopps och inte fatta varför hon gjorde den.. knäppo..

Men jag fick iaf massa gottig mat med mig hem så jag är glad!:D

.

Jag har ett riktigt i-landsproblem..

Tobbe skickade idag ett sms och sa att han köpt julklappar till mig.
Varför äns berätta??!! nu kommer jag ALDRIG kunna lsuta tänka på det..
Jag dör typ lite.. ingen kan fatta hur jobbigt det här är för mig..
Jag måste veta..

Grejen är att ja jag är grymt bortskämd tyvärr och har aldrig varit speciellt duktig på att dölja när jag blivit besviken på en julklapp/present.. och tidigare har jag alltid bara sagt vad jag velat ha så har tobbe köpt det och då har ju alltid vetat att det blir något bra så blir ju han glad att jag blir glad.. ajg låter jätte hemsk och jag hatar det här med mig själv men jag är verkligen orolig..

Han har sagt att det är något jag sagt flera gånger att jag vill och och det kostar 1000 spänn... Vad fan vill jag ha som kostar 1000 spänn???? jag fattar verkligen inte..

jag vill ju inte vara oförskämmd på julafton heller och inte gilla det... usch det här är för jobbigt.. kan det vara julafton nu så jag kan bara få slippa den jobbiga klumpen i magen??

och vad fan ska jag köpa till han nu då?? Det blir ju lite så att jag typ måste komma upp i tusingen för jag kan ju inte köpa nått till han för en hundring det blir ju knepigt..
änsålänge har jag köpt ett 3pack kallingar :P haha

om någon tror sig veta vad jag kanske vill ha för 10hundralappar så hojta gärna till, jag måste komma på det..


tänktänktänk...


orkar inte mera tänk för idag.. imorgon ska jag jobba 7-12 på carema och 12-18.15 på BR. Jag kommer vara helt slut imorgon kväll.. Tur att det blir fredagsmys dådå.



Kommentarer

Postat av: sofia

hahahaha, du är så störd emily. Kanske är dags att växa upp en smula & lära sig lite hyfs. Det är inte kul att vara den som ger dig en fel present, personen blir ju självklart sårad då ! Så bryr du dig om dina medmänniskor, så lär dig dra en vit lögn med ett leende på läpparna ;)

2010-12-25 @ 13:47:33
URL: http://silverbage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback