Collect some stars to shine for you. Start today there are only a few.

2010-12-09 @ 11:31:15
Jag har varit dålig här nu igen.
Jag ska hitta tillbaka.

.

Igår hade jag och Tobias en dejt.
Vi skulle laga mat men det fanns såklart inte lagom av allt vi behövde såfort vi kom på något gott så vi köpte pizza istället . :P

Sen bara tok myste vi och gjorde klart i tvättstugan och sen är resten hemlisar . ;)
Allt jag kan säga är att jag aldrig älskat någon som dig och jag hoppas att det alltid kommer vara du och jag!

Plus att jag älskar alla våra planer som vi smider ihop! mouahahaa!! you and me baby yeeeah ;D ahha bästa du och jag! lets start göra allt vi vill nununuu! vårat liv <3




Jag hade tråkigt och märkte min man så alla kan se att han är min och ingen annans!
Gjorde ett stort E av sugmärken på hela ryggen haha Puss på dig fis

.

Dax att börja klä på sig kanske.. Börjar jobba om 2 timmar och hade ju velat fixa lite här hemma innan men jag var så himmlarns tröttis när jag vaknade och senhar ju katten bara dampat ehla morgonen men nu ligger den heldäckad här i soffan så det kanske är dax för mig att ta ta gi livet :)

Godnatt höll jag på att skriva... hmm tror jag behöver vakna lite till..
plockar ltie och går och leker med leksaker.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback