22 december, helt sjukt ju!

2010-12-22 @ 20:54:46
Var tog tiden vägen??
Det känns som det var september igår typ...
Nu är det helt plötsligt julafton om i övermorgon.. Helt sjukt..

Imorgon kommer nog bli den stessigaste (är det ett ord???) dagen i mitt liv!!

Upp halv 8-8 och betala alla räkningar och göra alla vanliga morgonrutiner.
Ner på stan och hänga på låsen till kl 10!
Köpa alla julklappar till familjen.. Jag har två jobb och båda betalade ut lönen den 23... men schysst då.. kunde man inte fått den 22 iaf.. uhuuu en dag att köpa alla julklappar och jag börjar jobba kl 14.
Så jag har fram tills kl 14 på mig att köpa alla julklappar.. bajs typ.

efter jobbet blir det hem och städa och färga håret sen ska jag bara sova och ladda upp för nästa fullspäckade dag, julafton!!!

undra vad det där är för TUSEN JÄVLA SPÄNN (!!!!!) som tobb har köpte till mig... jag blir ju nästan tokig att jag inte kommer på vad jag har sagt att jag vill ha som kostar så mycket... spännande men nu är det inte ens två dagar kvar så snart får jag veta! :D jihuuu ;) haha

nu måste jag lämna ifrån mig datoren och återgå till matchen, dif-aik!!

kom igen djurgården vinn för faaan så jag får en glad sambo!!! ;)


Kolla in våran skönhet. Våran älskade lilla bebbe med finaste ögonen i världen.
Lille Bus.


Kommentarer

Postat av: josefine

sv; nya favoriten :p

2010-12-23 @ 00:28:27
URL: http://osin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback