sunshine .

2010-04-29 @ 12:02:32

Jag har nu spenderat ca 3 timmar framför datoren med att försöka ändra min design.. jag har kommit på lite grejer jag tror jag kommer klara att fixa men jag har inte riktigt tid längre och ville inte spara en halv fördig mall så jag fixar mera ikväll .


tobbis och min tandblekning har trillat ner i brevlådan och det ska vi testa ikväller , wihoouu .


Igår kväll var en mycketmycket bra en. god mat,trevligt sällskap, jo-jo testning, bowling och mycket skratt .
BR"gänget" är allt bra dom :) ochochoch jag fick en STRIKE!! wiiiiiie lite picsisar kommer här :)







jag kanske förlorade men jag är sjukt nöjd med min srike ;)

nu ska jag fixa mig och gå ner på staden och ta en fika :) smell ya later ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback