påskpåskpåsk

2010-04-06 @ 18:44:01
Det blev inga "tellus-påskägg" för mig, emma eller fjuttfia... Men jag fick ett av mamma och ett av Tobias päron :)
Så jag är glad ändå :)


I fredags var vi på fik@ och åt och nästan alla av dom bästa brudarna va med . :)
Jag åt kycklingwraps med avokadoröra, gräddfil, salsaröra och nachos till mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm säger jag bara!!

efter maten och många mjaochmen så far vi vidare till Linas place och sköljde ner maten med vin . :)
Våran snyggaste mamma Linneo kom och partade loss med oss till vi far vidare till tellus där vi dansade rumpan av oss hela kvällen lång.

Efterfesten bjöd hannah på och på något hörn blev jag tydligen kalasfull men det har jag inget minne av förens jag skulle försöka sova... uuuuh säger jag bara allt snurra i 100km/h men jag mådde inte tillräckligt dåligt för att spy så där vandrade, fårn toan -> badrummet -> toan och -> badrummet . fram och tillbaka och fram och tillbaka tills mamma kom upp och började laga frukost då skulle hon till jobbet så jag drack en kopp te med henne och vid 7 snåret kunde jag äntligen däcka!!


morgonen efter var jag helt okej bakis . jag var ite så trött som jag annars brukar så jag duscha och åt och låg i soffan ett tag sen började jag städa på mitt rum och diska tills det ramlade inte en sjukt dammig men sjukt snygg killle i jobbkläder som dessutom klädde av sig naken och bad mig tvåla honom på ryggen ;) haha tobias är söt .

Tobben och hans family ska förresten äntligen flytta in till staden! :D wiiie 1 juni bärflyttlasset av till östrastorgatan och precis runt hörnet från mig ;) men jag/vi hoppas fortfarande på ett eget place snartsnart.

våra planer var att köra på en riktig brakfylla men den gubben gick inte så vi kollade på hockey, åt god mat och hyrde film. men det är mysigt med .

söndagen åkte vi med hunden och gick en super mysig promenad i solen med hunden ute på lappetorp och det ar så skönt! vi slog oss ner på en bänk en stund men det blåste litelitegranna så vi gick till bilen och åkte hemmåt igen. väl hemma och duschat vovven åkte vi hem till tystberga och började rensa ur tobbens garderob och lite annat smått och gott införflytten. men nu har pojken nästan inga kläder så det får vi nog ändra på någon dag snart :D


vi spelade lite tvspel och åkte till sille och köpte onyttigt och sen låg vi i soffan hela kvällen med hans föräldrar och åt onyttigt och kollade på ballar av stål , barabara mys med dig .v

dagen efter bar det av mot tobbens farfar för påskfirande och först var det bullar och kakor sen blev det tårta och efter det massvis med godis och vindruvor och massa saft och läsk på det ;) pånågot sätt var vi ändå vrålhungriga när vi kom hem, undra hur det gick till..

måndagskvällen blev lika mycket mys som söndagskvällen i soffan framför brasan med tobbe och hans pärs.
det är mysigt i tystberga men det ska bli skönt att komma hem till hamlingarna och inte frysa ihjäl ;)

06.22 gick bilen in till staden och när jag kom hem läste jag lite och slummrade en timme innan jag startade min dag. :)

min dag har spenderats med dennis och mycket behövligt skitsnack ;)

nu sitter jag på jobbish men ska precis packa ihop mig för nu kommer emma och våran träningsvecka börjar nu, bort med allt påskgodis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback