ojoj nu blev det sådär igen.

2010-04-13 @ 18:07:15
Alldeles för länge sen jag kluddrade av mig lite hit och dit men det är tur jag har mina kära vännors bloggisar så jag kan hålla koll på vad vi har haft för oss och skriva av ;) ha.


idag har jag riktigt riktigt njutit av vårvädret, fastän det blåste lite..
jag har haft min tunnaste vårjacka och cyklat runt i våran lilla stad och uträttat ärenden och även avnjutit en godgod glass i solen med kära Dennis .

förra året ville jag hänga med i modet och köpa mig ett par trasiga jeans, och det gjorde jag på gina.
hittade dom längst under alla byxor och tänkte " åååh vår om man inte fryser med hål i hela brallorna!" så jag skulle prova dom och ooupsii, stora brallor! det är storlek 25 och boyfit men förra året satt dom tajt när jag drog upp dom helt. i år är dom helbagy oavsett om jag drar uppdom till armhålan eller har dom på rätt plats, men för mig är det bara positivt! för det betyder att det där jag vill ha bort försvann och efter jag köpt jeansen ångrade jag mig att jag inte köpte dom förstora men allt verkar ju blivit kanon så här i efterhand ;)


jag gillar att vara med i tävlingar även fast jag aldrig vinner något.. men det är kul och spännande och jag längtar alltid fram tills tävlingarna är avgjorda så man får se vem som vann. nu är jag med i två till och tänk vad kul det vore att vinna.. båda tävlingarna är på lindablom.se .





ååh jag höll nästan på att glömma!! :D jag ska bli BR Leksaker Nyköpings ny jo-jo - yoda! ;) haha
nästa vecka (fredag ser det ut som nu=min födelsedag) så ska jag fara till huvudstaden på jo-jo läger ! ;D så jääädrans coolt så dööör! :D haha jag ska sedan hålla i tävlingar i butiken och lära barnen joja ;)
bara att svänga in  på br så ska jag lära ut alla tricks som jag ska få lära mig + att vi får massa god mat och jag och min butikschef jenny hoppas båda att vi får lite tid över att shoppa loss lite ;) ihii
det kommer bli great berättar mer när jag vet mer !:D


nu slutade jag visst för 5 minuter sen :P dags att logga ur telen och vänta in Emma för vi ska åka och vara duktiga. :) puss på min duktiga emma, och puss på duktiga Carrokanin som följde med mig till gymmmet igår när emma va sjuker :)


tjohooo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback