kärlek, finns det något bättre?

2010-04-28 @ 23:23:26

På sista tiden har jag haft väldigtväldigt mycket för mig och för lite tid till övers för sånt som ex.vis bloggning.
men det blir det ändring på nu för även om jag kanske inte kommer kluddra ner så mycket text kommer många finfina pics dyka upp för jag har köpt mig världens finaste lilla röda super kamera . lovely .


Linnea och Jimmy B. bjöd på underbaraste födelsedags festen i lördags då vi firade mig och Linnea b. tack älskisar ni är så sjukt bäst på fest ;) ihii .

snabb uppis på senaste:

♦ VÅÅÅREN ÄR HÄÄÄR!!!!!
♦ sa hejdå till biljettkontoret, där ville jag inte vara mera.
♦ sa hej igen till hemtjänsten för nu har jag fått mina pengar.
♦ har fyllt 21 ! wohoo
♦ åkte på min födelsedag på jo-jo kurs i esto och det var mucho kul.
♦ var i norrpan med världens bästa pojkvän och shoppade loss.
♦ partajat med mina finaste brudar.
♦ pussats så sjukt mycket med finaste killen som finns .
♦ bowlat med BR .

och mycket mycket mera men nu är jag så trött så nu ska jag hoppa till sängs.
imorgon kommer sniggsnigga pics från i lördags och massa bilder på allt fint jag råkat köpa sista tiden . woupsi ;)

natti snyggingar .





Kommentarer

Postat av: sofia johansson

DU ÄR SÖT

2010-05-01 @ 12:11:10
URL: http://silverbage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback