burr, morr, hoppashoppashoppas & jippiiiii .

2010-04-01 @ 17:42:11

Burr för det är så sjukligt kallt här inne på kontoret så jag får svårt att skriva för mina händer stelnar av kyla .
Emma vet hur kalla mina händer kan bli :P hihi

Morr för att Tellus har gömt påskägg i hela stade och direkt när ledtrådarna kom ut på webben så knäckte vi dom och fia och emma kom och hämtade mig på jobbet. vi letade och letade och letade på alla fem ställena men inga ägg!!! vi ringde flera gånger och frågade vad vi skulle leta efter och om någon hittat alla men nej ingen hade hittat några men ändå hittade vi inga? skumt.. idag fick jag ett meddelande på fejjan att endast 2 ägg är upphittade så det finns alltså 3 ägg kvar men hur kunde vi inte hitta dom då? vi letade ju överallt.... buu . men jag ska tvinga ut emma på jakt ikväll efter boxningen ;)

hoppashoppashoppas att jag och Tobias kan få oss en nlägenhet snartsnartsnart. jag satt igår och idag och har nu skrivit ett brev till en gube med ett hus med tomma lägenheter i, han verkade as skum på telefonen men mjaa vi får väl se om han hör av sig.

idag såg jag även att det kommit upp massa nya lediga lägenheter på nyköpingshems hemsida och bokade snabbt in oss på 3 st 2or och hopas hoppas hoppas verkligen att vi kan hoppas upp i listan snart och ha en chans till en lägenhet iaf... håll tummarna för oss!! :)


jippiiiii är för att nu när min arbetskamrat gick hem för dagen sa hon "ses på tisdag" jag sa "va?!" och då berättade hon att jag visst var lång ledig tills på tisdag ;D jäääj för mig! :D

jag och tobbi ska antingen dra en flerdagar fylla eller åka iväg och göra något skojs :) fast jag hoppas på båda :D


jag har börjat vara med i en massa tävlingar på olika bloggar och andra ställen bara för skos skulll. jag har aldrig vunnit något i hela mitt liv så det vore ju kul om man någongång lyckades vinna något :)

nu är jag med och tävlar på lindablom.se blogg om ett par converse skor, det vore det bästaste om hon skulle välja mig :D jag älskar conversisar . <3



här är lite sniggnigga pics från helgens bravader @ EmmaEmos place som jag snott av henne ;)


 

 

 

 

 

väldigt mycket bilder på mig, hmmmundra hur mycket vin det var i min flaska igentligen...

vi var väldigt snygga iaf tycker jag :D


uschabuscha vad tiden går sakta på mitt kallaste kontor... kl 6 slutar jag men det gör även emma så hon kommer nog inte hit förens halv 7 och det är ungefär en timme kvar till det och jag vet inte vad jag ska göra sålänge...? jag har spelat tetris, alla mina facebookspel, facebookat, pratat med sofie, srivit brev ill lägenhetsgubbe, bokat lägenheter på nykhem, smsat med en hel drös folk, kollar runt på typ alla bloggar som finns och målat en teckning i paint. nu har jag även kluddrat lite här så vad kan jag mer göra? tror jag ska ringa mamma lite bara för att få fart på tiden . :)


håll tummarna för mig och emma som ska ut på ännu en äggjakt i kväll ;)
och håll tummarna för mig och Bias att vi får en lägenhet jätte snabbt! :D


♥ ♥ ♥ ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback